[linux] problem s tlacou

Michal R. michal.r na gmx.net
Čtvrtek Květen 30 19:14:05 CEST 2002

dobry den
mam nasledujuci problem:
1.)
ak dam tlacit akykolvek subor ci uz prikazom alebo z nejakeho programu, vytlaci mi najskor jednu stranku kde je vypisane nastavenie ovladaca tlaciarne:
@pjl set manualfeed=off
@pjl set ret=medium
atd.
a az potom mi vytlaci pozadovany subor
2.)
korektne s diakritikou mi tlacia iba aplikacie pre KDE, open office a galeon. nasmerujte ma prosim niekto na nejaku stranku ktora sa tomuto problemu venuje. nasiel som ich uz sice mnoho, ale zatial stale nic.

mam RH 7.2 tlaciaren HP laserjet 4L

dakujem
--
Michal Revilak, michal.r na gmx.net
CZ: Unijazz, Jindrisska 5, 110 00 Praha 1, Czech rep., phone: +420 604 911124