[linux] LATEX problem so slovencinou

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Pátek Květen 31 10:39:09 CEST 2002

Takze som zaciatocnik v Latex-e a mam taky problem
Mam distribuciu MDK 8.2 s KDE 3.0

zadal som na zaciatok toto podla jedneho navodu ze to tak ma byt:
\documentclass[12pt,slovak]{article}

Pri kompilacii mi ale vypise ze nepozna global nastavenie slovak
Predpokladam ze mi chyba doinstalovat nejaku podporu slovenciny
Aj som hladal nieco na Nete ale s toho co som nasiel som bol trochu zmeteny
na jednej stranke sa hovorilo ze musim mat cslatex na druhej ze
ceskoslovenska podpora je priamo zabudovana, takze mam v tom dost bordel,
ze ako to je
Vie mi niekto Latex-u znaly povedat ze ako to vlastne momentalne je s
podporou slovenciny
v Latex-e?
Co si mam doinstalovat?
Alebo ci sa tam slovencina definuje inak?

Steve