[linux] Nastavenie siete na Mandrake 8.2

Roland Turcan rolo na sedas.sk
Pátek Květen 31 12:37:26 CEST 2002

Hello LINUX konfera!

Mal by som na vas 3 prosby, typicke na totalneho newbie-ho.

1. Ako nastavim MDK8.2 aby som ho vedel z Windows "ping pc3" a on mi
odpovedal. Pridelenie statickej adresy, kde som sa rozhodol ze
IP:192.168.3.3 a maska 255.255.255.0 vychodzia brana je 192.168.0.1
(toto je PC kde bezi Windows a WinRoute Kerio ktory mi pusti internet.)

2. Ako nakonfigurovat SAMBU aby som videl adresari na Linuxe z
Windows, a pripadne opacne.

3. Existuje nejaky Pascal for Linux, ktory vyrobi ekvivalent windows
DLL pre Linux. Som Delphista a mam DLL ktore potrebujem aplikovat na
Firebird SQL server na Linuxe. Mate niekto skusenosti z Kylix ?

Poslite mi please najake screenshots z Mandrake, lebo ten vas
linuxacky dialekt je este pre mna ako by ste boli z Marsu. Neberte to
ako urazku ale ako poctu.

dakujem.
--
Best regards, TRoland