[linux] oracle client 8.1.7

terminal terminal na azet.sk
Pátek Květen 31 16:12:37 CEST 2002

ma niekto skusenosti s instalovanim oracle klienta 8.1.7 pre linux?

chcem pouzivat tora nastroj pre pracu s oracle databazou a potrebujem
si nainstalovat oracle klienta pre linux, z oracle stranok som si
stiahol instalaciu pre enterprise servera 8.1.7 pre linux, avsak po
rozbaleni tar archivu a spusteni instalatora sa procesor rozbehne na
100% a nic sa nedeje. skusil som z ibm stranok stiahnut a instalovat
odporucane jre 1.1.8 a cestu v instalatore prestavit na tento jre
namiesto toho co je pribaleny. s tym istym vysledkom.

pouzivam rh7.3

dik,

terminal.