[linux] Squid

Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Pátek Květen 31 22:03:47 CEST 2002

> Dobry den, prosim poradit s problemom so Squid serverom.
> Ked zadam prikaz ./squid start vypise, ze "Spustam Squid : OK
> Ked zadam prikaz ./squid reload vypise
> "./squid reload
> squid: ERROR: No running copy"
> Nevie niekto kde moze byt problem. Som zaciatocnik. Alebo kde zozeniem
> manual v slovencine, cestine? Dakujem pekne za kazdu radu.

Rozchodit squid je niekedy celkom zabava. Skontrolujte logy, co to tam
pise. Pri starte je to dost dlha hlaska - na viac riadkov. Ak podla toho
neidentifikujete problem, spustite demona rucne z konzoly, pripadne s
nejakym vyssim debug-levelom. Mne toto vzdy pomohlo. Este mozete skusit
prepinac -z - to je vytvorenie celej adresarovej struktury nanovo. Potom
rucne skontrolovat, ci tam je. Ak nie, chyba je v pravach na adresar, kde
je umiestnena cache.

Prijemny den.

--
Ing. Miroslav Cabarka