[linux] Fw: Nastavenie Hz, ... (zopar otazok)

warcraft-metal warcraft na host.sk
Pátek Listopad 1 17:37:54 CET 2002

Zdar,
Mam SUSE linux 7.2,
mam zopar otazok:
1.) lilo.conf
vga = ...

Niektore mody tam maju iba 60Hz, al.70Hz, ake cislo ma  nejaky mod s 85Hz ?
(na textovej konzole)

2.) Ako si nastavim v KDE (grafika) presne obrazovy mod. Tak lahko ako windows to asi nepojde!? Ziadne vlastnosti obrazovky tusim nie su. Napr. chcem sa prepnut do
800x600x16bit  85Hz , alebo do 1024x768x16bit 85Hz.

3.) Zmena klavesnice - mam nastavene US a v KDE mi vsade pise u s dvoma bodkami namiesto [ (vpravo od P). Mam nastavenu US klavesnicu. Prepinanie CTRL ALT K, funguje, zmenim si na CZ, ci CS, alebo EN, to je fuk, pise mi u s dvoma bodkami ..(tam kde ma byt [). Ani lomitko (/) nemozem napisat (ide iba na numerickej klavesnici).

4.) Nainstaloval som mysql, a ked chcem spusti mysql, tak mi vypise>
error 2002
Can't connect to local Mysql server through socket '/tmp/mysql.sock' (111)
Neviem o co mu ide, ved v tom adresari to je, ked dam ps ax | grep mysqld
tak mysqld bezi ...

5.) pri kompilacii Apache 1.3.2 ma byt v activate module: libphp4.module ? (ked chcem vyuzivat php4).
./configure --prefix=/opt/www --activate-module=src/modules/php4/libphp4.module
pri kompilacii vypise chybu (file not found, ci directory not found ci co..).

6.) Existuje nej klon windows commandera pod linux? (resp. nie je aj verzia pod linux?). Dost mi chyba tento program pod linuxom.

warcraft