[linux] init_special_inode: bogus imode

Pátek Listopad 1 20:31:36 CET 2002

Dňa 01. nov 2002 o 16:08, Peter Luciak napísal(a):

> pred par dnami mi zacala blbnut root particia, kernel hadzal hlasky
> `attempt to access beyond end of device'. Tak som to remountol readonly a
> fsckoval, problem sa este raz objavil, zase som to fsckoval, niektore
> subory boli poskodene. Asi na 2 dni sa zdalo ze je fsetko v pohode, ale
> teraz zase vidim v logoch hlasku $SUBJ a podobne symptomy: subory maju
> divne velkosti, prava, etc.

ja takej chybovej hlaske rozumiem ako ze "pokus o pristup za okraj
zariadenia", co moze lahko sposobovat aj chybna definitia particii
(prekryvajuce sa?) "fdisk -l" by mohol prezradit viac..

> Podla toho co som nasiel na nete a v archivoch to vyzera na HW problem,
> alebo problem s DMA. Stava sa mi to ale len na root particii (ext2), zvysok
> (xfs) je v pohode. Nehovoriac o tom, ze doteraz to asi rok fungovalo uplne
> bez problemov... S DMA som sa neskusal hrat, doska je ECS K7S5A, tagze ma
> napada uz len ten HW problem.

no, mozno si si len nespomenul na fsetko ;)

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586