[linux] init_special_inode: bogus imode

riki phobie na host.sk
Sobota Listopad 2 01:48:46 CET 2002

ta hlaska moze znamenat 2 veci,

1. prekryvaju sa ti particie
mohlo sa to stat pri nejakom neprijemnom vypadku ze sa posahala
partition tabulka

2. particie boli vytvorene pri inej geometrii disku

vytvoril si particie, pricom bios reportol nejaku geometriu disku,
po update/resete/neviemcom s biosom je reportnuta geometria ina.

je este mozne ze ze si pustil nieco co si deteklo novu geometriu disku a
  zapisalo ju do bootloaderu alebo inym sposobom ju dava ako parameter
kernelu pri boote.

btw. to ze ti to nerobi na xfskovej particii neznamena ze s nou nemas
problem, xfs sa len lepsie spametava s takychto uchylaryn, je mozne ze
metadata ktore si mal v journale boli rozdielne s fyzickou situaciou na
disku a pri boote sa commitli zmeny na inodoch ktore uz boli za koncom
disku a napriklad ich xfs recovery odstranilo.

takisto si mohol zmenit kernel a zapnut dma a kopec inych veci ktore sa
nedaju s toho co si napisal dedukovat.