[linux] Fw: Nastavenie Hz, ... (zopar otazok)

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Sobota Listopad 2 14:23:50 CET 2002

Dňa Pi, 2002-11-01 at 17:37, warcraft-metal napísal:
> Zdar,
> Mam SUSE linux 7.2,
> mam zopar otazok:
> 1.) lilo.conf
> vga = ...
>
> Niektore mody tam maju iba 60Hz, al.70Hz, ake cislo ma  nejaky mod s
> 85Hz ?
> (na textovej konzole)
>
> 2.) Ako si nastavim v KDE (grafika) presne obrazovy mod. Tak lahko ako
> windows to asi nepojde!? Ziadne vlastnosti obrazovky tusim nie su. Napr.
> chcem sa prepnut do
> 800x600x16bit  85Hz , alebo do 1024x768x16bit 85Hz.

Vacsina distribucii ma svoje vlastne konfiguracne nastroje, kde sa
viacmenej vacsina systemovych nastaveni da centralne upravit.

X az vo dalsej verzii (tusim 4.3) budu podporovat prepinanie modov, tak
ako je to vo win. Inac skus vyskusat crtl+atl+"tlacitko plus" al.
"tlacitko minus" na keypade.

> 6.) Existuje nej klon windows commandera pod linux? (resp. nie je aj
> verzia pod linux?). Dost mi chyba tento program pod linuxom.

najlepsi je 'mc' - je site textovy ale je najlepsi.
Potom je tu este krusader, gnome-commander, xfe a urcite aj dalsie.
hladaj na www.sourceforge.net a www.freshmeat.net.