[linux] Fw: Nastavenie Hz, ... (zopar otazok)

warcraft-metal warcraft na host.sk
Neděle Listopad 3 14:21:36 CET 2002

Vacsina distribucii ma svoje vlastne konfiguracne nastroje, kde sa
viacmenej vacsina systemovych nastaveni da centralne upravit.

X az vo dalsej verzii (tusim 4.3) budu podporovat prepinanie modov, tak
ako je to vo win. Inac skus vyskusat crtl+atl+"tlacitko plus" al.
"tlacitko minus" na keypade.
--
no ja viem suse ma nej xfine2 a sax2, ale v xfine2 sa da zvacsovat,
zmensovat obraz, posuvat, a potom je tam nej menenie modov ale iba dolava a

A okrem toho, som to cez to nastavil tak, ze teraz mam plochu asi 1280x1024
ale obrazovku 1024x768 takze mam skrolovaciu plochu, co vobec nechcem alr
tusim to uz nevypnem (neviem ako).

A ked dam sax2 - kde sa da zmenit napr. typ monitora, tak - cierna obrazovka
:-).
Asi si budem musiet nainstalovat United Linux.

> 6.) Existuje nej klon windows commandera pod linux? (resp. nie je aj
> verzia pod linux?). Dost mi chyba tento program pod linuxom.

najlepsi je 'mc' - je site textovy ale je najlepsi.
Potom je tu este krusader, gnome-commander, xfe a urcite aj dalsie.
hladaj na www.sourceforge.net a www.freshmeat.net.
---
o mc viem, ale ten je textovy, to je ako nc skor. Ja potrebujem nej Linux
Windows commander.
---

A aky mod mam mat nastaveny v lilo.conf??? (pre 85 Hz)
vga=?