[linux] USB mys

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pondělí Listopad 4 09:14:22 CET 2002

> Zdravim !!!

Aj ja zdravim !!! :)

>     Mam problem s Genius mysou (USB) pod RH 7.1.
> Stav je takyto: startujem
> Linux cez
> Loadlin, pricom mozem pouzit 2 sposoby. Bud ho

preco loadlin ? mas dosku ako ja, lilo a grub by ti
mali fungovat z lba32, len sa s tym treba pohrat...

> nastartujem este pred
> Windowsom alebo z Win zvolim "Restartovat v rezime
> MSDOS". Ked Linuxa
> nabootujem prvym sposobom (este pred Win), zavedu sa
> vsetky ovladace pre
> USB, ale mys nejde. Ked zvolim druhy sposob (t.j.
> Restartovat v rezime
> MSDOS), mys bezi bez problemov. Nestretol sa niekto
> s tym ??? Dik.
>                                     Miro

na www.pctuning.cz bol clanok o rozbehavani usb mysky
v cistom dose. skus si to tam niekde najst. nieco sa
nastavovalo v biose. inac myslim, ze mandrake usb
mysky podporuje lepsie, uz som mal aj rh8 aj mdk9 a
mdk9 u mna zdetekoval hw bez problemov, co az take
samozrejme u rh8 nebolo :)

jard