[linux] USB mys

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pondělí Listopad 4 09:18:29 CET 2002

> Ahoj,

ahoj,

> mal som podobny problem a riesenim bolo pouzitie
> novsej
> verzie kernelu, teraz mam rh 8.0 a vsetko ide bez
> problemov.
> Tusim sa dost vela veci fixovalo v kerneli ohladne
> USB.

myslim, ze dulo ma mdk9 a ten ma 2.4.19 kernel, pokial
sa pamatam, kdezto rh8 ma 2.4.18. ak sa nemylim, tak
starsi kernel bude na mysku mozno lepsi :)

jard

ps: mne sa usb rozbehavalo tiez bolestivo, ale islo aj
bez upgradu kernelu. ale to bola usb kamera (ov511
chip, pokial mi to nevypisal harddrake, tak som
nevedel bez rozoberania zistit, co za pliagu to tam
taiwanci dovnutra zasrobovali :-)