[linux] init_special_inode: bogus imode

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Pondělí Listopad 4 19:17:08 CET 2002

On Sun, Nov 03, 2002 at 12:53:50PM +0100, john whiteline wrote:
> budem hadat. mas western digital caviar udma66 disk (to su tie s takym
> vyrezom dole :). je to hw problem. ved schvalne skus si porovnat pocet
> sektorov, ktory najde bios, s realom.

Nastastie nie ;) Je to Maxtor, tusim som to pisal. Problem bol asi pri
vytvarani particii alebo nejaky randomny bug. Kazdopadne to pretrvava, mam
zalohu (aj ked na tom istom disku ;|), ale preinstalovavat sa mi to
bohvieako nechce...

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/

Všetci chcú tvoje dobro. Nenechaj si ho vziať.
                                             -- S.J. Lec