[linux] ipac-ng

Jan Rovner Jan.Rovner na diadema.cz
Úterý Listopad 5 08:54:45 CET 2002

Dobry den,

omlouvam se, ze obtezuji ale v konferenci
(http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2001-August/014818.html)
jsem nasel Vas prispevek tykajici se ipac-ng.

Momentalne jsem ve stejne sitaci jako jste byl Vy (RedHat 7.1, ipac-ng,
iptables)
a mam s tim hrozne problemy.

Myslite, ze byste mi mohl poslat Vase konfig. soubory k ipac-ng?

Mam jeste jeden dotaz: je potrbeba explicitne zakladat nejake
chains (iptables -A nebo pod.) nebo si to ten ipac zaridi sam?

Diky.

S pozdravem,
Ing. Jan Rovner
Diadema software