[linux] SPAM filter

Úterý Listopad 5 09:10:18 CET 2002

-> aky spam filter by ste mi poradili nasadit
-> na mailovu gateway do firmy?
-> hrabal som sa na webe a cim viac som cital
-> tym viac som bol z toho zmateny

mal si byt na lugcone v ziline :)

odporucam kombinaciu paranoidny SMTP server + spamassassin

vyber si nejake blacklisty (odporucam filtrovat vsetko mozne - spam zdroje,
otvorene proxy servery a relaye, dialup adresy, RFC ignorantov) a nahod ich
do smtp servera (a aj na backupy)

a vnutri pridaj spamassassin...
 "To Boot or not to Boot, that's the question." [WD1270 Caviar]