[linux] OT: kupil som si nove audio CD...

Kocur kocur na zsvak.sk
Úterý Listopad 5 12:47:28 CET 2002

nic take sa tam nespomina...
je tam len to co je na obrazku.....

vo windowse sa pusta prehravac z toho CD
cez ten to sice hraje, ale ako cez plechovy hrnec..

..ja som si zaplatil za hudbu, chcem hudbu, nie peniaze...

ked to cd vratim nic mi to nepomoze a druhe, take ktore by mi islo aj na
inych OS my nedaju...
takze....

mozno keby SKLUG trosku podripol MONITOR EMI.....
Sesion 1 : correct TOC - Audio Tracks
Sesion 2 : Incorect TOC - Data Track
      is correct audio CD..?? CDDA