[linux] OT: kupil som si nove audio CD...

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Úterý Listopad 5 12:51:02 CET 2002

On Tuesday 05 November 2002 12:21, you wrote:
> a mozem sa nanho akurat tak pozerat....
<noflame>
IMHO nejde o to vratit ho, ale napisat tam ,ze si to nemozes pozriet.
Problem je v tom ze je na nom upozornenie co na to potrebujes. Kupou s tym v
podstate suhlasis. Ked si kupis gamesu na PS2 tiez to nedojdes vratit s tym
ze ti to nejde na PC spustit.
Mozno by sa dalo ohanat tym co uz tu spomenul \"fantomas\" :) ked tam je
napisane ze to je CDDA, ale Darkieho argument zrejme neobstoji.
Jeden kolega si kupil pred casom festival Chorobna CD-cko a napisal kapele +
vydavatelovi nieco v style, ze vase CD mi nejde prehrat v Auto CD
prehravaci(par CD auto prehravacov ma problemy s ochranou) , a ze jedine co
ho zachranilo bolo to ze mu to kamos prepalil na lepsej napalovacke, takze to
moze pocuvat.
Takze v pripade ze to CD xces naozaj vratit bud pouzi Fantomas-ov argument
alebo povedz ze ti to nejde v Auto CD playeri, a ze to tam nie je napisane.
Ked budes potrebovat napis a zistim presne typ playera co s tym mal problemy.
</noflame>
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com