[linux] OT: kupil som si nove audio CD...

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Listopad 5 12:59:35 CET 2002

On Tue, Nov 05, 2002 at 12:47:28PM +0100, Kocur wrote:
> nic take sa tam nespomina...
> je tam len to co je na obrazku.....
>
> vo windowse sa pusta prehravac z toho CD

brrrrr. Dufam, ze sa s takym CD nikdy nestretnem...
Som zvedavy, ci ten prehravac bezi aj vo win 2.0 a vo win 3500...

> cez ten to sice hraje, ale ako cez plechovy hrnec..
>
> ..ja som si zaplatil za hudbu, chcem hudbu, nie peniaze...

Bohuzial, zaplatil si si za CD a nie za hudbu. Kedze na tom CD hudba nie je,
tak im to kludne vrat... (hudba tam nie je preto, lebo CD nie je vo formate
CDDA).

> ked to cd vratim nic mi to nepomoze a druhe, take ktore by mi islo aj na
> inych OS my nedaju...

Ano. Nedaju. Pretoze nechcu predavat hudbu, ale CD. A Ty chces presny opak.
A kedze hudbu nepredavaju, tak mas smolu. Ale to je uplne bezne, ze nieco, co
chces sa neda nikde kupit.

> takze....

Takze s tym nic neurobis. Najlepsie riesenie je CD vratit (aspon sa im znizia
zisky).

> mozno keby SKLUG trosku podripol MONITOR EMI.....
> Sesion 1 : correct TOC - Audio Tracks
> Sesion 2 : Incorect TOC - Data Track
>       is correct audio CD..?? CDDA

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |