[linux] OT: kupil som si nove audio CD...

Kocur kocur na zsvak.sk
Úterý Listopad 5 13:09:26 CET 2002

zdar..
Festival Chorobna mam tiez..
Ma to ochranu CactusDataShield 100
su tam vsade nalepky " NELZE PREHRAT NA PC "
taqze stym nenarobim nic...lebo vydavatel...
na novom Kyze Sliz ziadna taka nalepka nieje, je tam len to musim mat
Windows..
...ale co ak mam LINUX, UNIX, MAC OS, atd.

"cestu" - predajna, kapela, vydavatel, SOZA, a rozne ine som uz
absolvoval...
a nikto mi dodnes ( a nikdy mi ani neda ) nedal CD ktore by som mohol pustit
na hociakom CD prehravaci, ci zariadeni, ktore vie prehravat std. CDDA CD...

existuje tzv. " SONY RED BOX ", ktory udava standardne parametre CDDA CD..
KAZDE CDDA CD by toto malo splnat...
na tychto konkretnych CD to je porusene, AudioCD nesme mat 2 a viac
Session - okrem CD-Extra
na CDcku typu CD-Extra toto musi byt uvedene, ak ide do volneho predaja

povedzme ze ja som z tych co si vedia nieto ochrany neako oblafnut ( co je
mimochodom taq trochu akoze nelegalne )
ale co ty, co ani len nevedia co to tam ma ta ochrana vlastne robit...a
napalovacku videli len na obrazku...

toss.....

dalsie maily plz na privat e-mail....
nex nezahlcujeme konferu sprostostami..