[linux] OT: Vim pre Win

Michal R. michal.r na gmx.net
Úterý Listopad 5 13:18:20 CET 2002

ahoj. kedze neviem ci to dokaze samotny vim mam pre teba "nahradne riesenie"  ja
na teketo veci pouzivam doctor html editor. je to jednoduchy text/html
editor (nieco ako gnotepad+) a je to myslim freeware. dokaze rozne
 prekodovat text. varianta z iso8859-2 do win a naopak
 je priamo na liste. staci kliknut :) pripadne mozes tymto sposobom pouzit aj
nejaky browser. je to sice viac prace (prkodovat, ulozit, editovat vo vim,
znovu prekodovat a ulozit) ale je to asi najednoduchsi sposob (browser je na
kazdom pocitaci)