[linux] OT: kupil som si nove audio CD...

Kocur kocur na zsvak.sk
Úterý Listopad 5 14:35:40 CET 2002

> Ahoj,
caff...

> Heh, zober nejaky audio player, pocitac so zvukovkou, nagrabuj
> si cele CD v plnej kvalite (budes mat sice nejake straty,
> ale predpokladam, ze minimalne). Potom ho napal.
> Toto je myslim celkom legalne. Len si spravis funkcnu kopiu.

len tak mimohodm uz to mam grabnute...
a aj funkcnu kopiu bez ochrany...
stacilo len aby laser nevidel 2. session
(kua niekomu som dal asi navod)

> A teraz trocha nelagalnosti. :-)
> Ak sa Ti cena napalenia+povodneho CD bude zdat privysoka,
> tak povodne vrat. :-)

vratit to nepojdem...
lebo sak ked uz mam vsetky CDs
ked budem origanal tak mi MONITOR EMI moze fukat...

ten obrazok som sem posla len pre info...
ze aj take sa predava - zavisle na OS M$ sWIN

a pre zaujimavost na WFW 3.11 to nebezi...