[linux] OT: kupil som si nove audio CD...

Úterý Listopad 5 16:00:58 CET 2002

-> > > povedzme ze ja som z tych co si vedia nieto ochrany neako oblafnut ( co je
-> > > mimochodom taq trochu akoze nelegalne )
-> >
-> > preco by to malo byt nelegalne? Vobec to nie je nelegalne! Nelegalne je
-> > to kopirovat, kludne si mozes spravit zalohu aj oblafnutim tej ochrany.
->
->
-> Prrrr! V USA by to bolo legalne, ale na SVK (a vo velkej vacsine statov) je
-> autorskym zakonom zakazne si robit kopie pre vlastnu potrebu ci zalohu...

Co? na slovensku mas narok na zaloznu kopiu...

-> A  uz vobec nie je legalne robit v diele zmenu bez suhlasu vlastnika prav...
-> A CD s oblafnutou ochranou je podla zakona, bud zmenene cudzie dielo, ak ho
-> povazujes za svoje alebo falzifikat originalu ak ho vydavas za dielo
-> povodneho autora...

No, toto je skor pravna zalezitost...
 "Where do you want to go to die?" [Microsoft]