[linux] PDF printer

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Listopad 5 18:26:37 CET 2002

hmm,
urobit dobre pdf-ko je vzdy umenie, hlavne ak ma obsahovat diakritiku.

Vseobecny multiplatformovy postup by mohol vyzerat asi takto:
1. nahod slusny driver postscriptovej tlaciarne (vseobecne dobre su bud
priamo Adobe PS drivers alebo pre HP, pripadne ghostscript)
2. daj si to vyplacit do suboru, na zaciatku suboru by malo byt nieco ako:
%!PS-Adobe-2.1
Ak si chces byt isty, ze vystup je dobry, tak si to mozes pozriet v gv.
3. zdistiluj to! Najkvalitnejsi vystup robi Adobe Distiler, svojho casu to
bola sucast Adobe Acrobat Reader-u, tusim od verzie 4.05 to uz je len
sucast plneho Acrobat-u. Dalej tex-ovsky ps2pdf s vhodnymi nastaveniami
dosahuje celkom slusnu uroven, ale chce to experimentovat. Ghostscript ma
tak isto ps2pdf a ked clovek tusi co znacia jednotlive volby, tak vie spravit
maly a kvalitny vystup.

Spravit kvalitne pdf sa na 2 kliky neda, kedze vacsina klikacich nastrojov
nerata s nasou diakritikou.

Pouzivane nastroje: ghostscript (podporovanych platforiem je vela), tex
(detto).

Inak osobne preferujem zipovany postscipt, to pdf-ko si z neho rad spravim
sam.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk