[linux] OT: kupil som si nove audio CD...

Úterý Listopad 5 19:00:38 CET 2002

On Tue, Nov 05, 2002 at 12:21:16PM +0100, Kocur wrote:
> a mozem sa nanho akurat tak pozerat....
Dobre sa popozeraj, ci je tam ochranna znacka CDDA, urcite to poznas, v strede
je lowercase "disc", nad tym COMPACT a dole DIGITAL AUDIO. Vrat to s tym, ze
to nie je zvukove CD a nema sa co predavat v oddeleni so zvukovymi CD. Ohanaj
sa zakonom na ochranu spotrebitela. Ked to tu znacku nema, vyplyva to priamo z
toho, ked ju ma, klame. Popripade si vezmi do obchodu nejake ine CDcko, ktore
tuto znacku ma a ukaz to na priklade.

V pripade, ze by sa vyhovarali, ze mas blby prehravac, odpovedz, ze
CD-prehravace musia vediet prehravat len CDDA, prakticky kazdy, ktory som
videl, tuto znacku na sebe mal. Ked mas discman, tak si ho vezmi tiez a ukaz
na tu znacku.

> co vy na to...???
S pozdravom,

            It is easier to fix Unix than to live with NT.