[linux] aplikacia pre iXi

Patrik Bona bona na hron.fei.tuke.sk
Úterý Listopad 5 21:09:51 CET 2002

Zdravim konferu,

mam nasledujuci problem:
potrebujem vytvorit aplikaciu pre iXi, ktora by mala robit tasi o, ze pokial
sa neklikne na tlacitko, tak sa neda okno zavriet, nedaju sa prepinat
okna, nedaju sa spustat ziadne ine aplikacie... jedna sa o jednoduchu
aplikaciu a chcel som pouzit tcl/tk, ale vobec som tam nevedel nijakym
parametrom nastavit to, aby sa okno nedalo zavriet

ak sa to neda spravit v tcl/tk tak ako to potrebujem, tak by som vas
poprosil o link na nejaky tutorial, z ktoreho by som vycital, ze ako to
spravit v C-cku, pretoze v C-cku som este pod iXi nic nerobil

dakujem

s pozdravom

--
   +- Patrik Bona - head - student fei tuke ---------------------------+