[linux] PDF printer

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Listopad 6 05:46:41 CET 2002

On Tue, Nov 05, 2002 at 05:04:39PM +0100, Michal R. wrote:

> pod win tak isto ako pod linuxom. staci nainstalovat ghostscript pre win,
> vytlacit do suboru, otvorit v gv a tam staci iba kliknut v menu a mas
> pdf-ko.

delam reply na prvni mejl co mi prisel pod ruku:
udelat pdf pomoci print to ps a pak ps2pdf nemusi byt vzdy ta spravna
cesta - viz napr. problemy s fonty (bitmapy) a podobne, ktere se pak
projevi na kvalite generovaneho pdfka. ma k tomu nekdo co napsat? tedy
krome reseni zvaneho tex...;-)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487