[linux] Sendmail feat. NOD32

Ing. Peter Vanik vanik na drsr.sk
Středa Listopad 6 07:51:55 CET 2002

Zdravim,
Sefstvo ma tlaci do nainstalovania antiviru na nas mailserver a viac menej
je rozhodnute pre NOD32 pre Linux. Skusal som to v kombinacii s Inflexom,
ale spravalo sa to dost zvlastne, preto som chcel skusit amavis, ale
pravdupovediac mam mierny zmatok vo verziach (old, perl, ng, new). Otazka
teda je ci nahodou niekto uz nerobil podobnu kombinaciu (sendmail+nod), rad
by som pocut nejake skusenosti, co pouzivate (inflex, amavis, ine?) a ako to
rozumne skonfigurovat na dost velky traffic...
Ozaj na mailserveri (zatial) bezi RH6.1 a sendmail 8.8.7 (ponekud stare, ale
momentalne nemam moznost to preinstalovat)...
diky

Peter