[linux] Sendmail feat. NOD32

Viktor Kocan kocan na saske.sk
Středa Listopad 6 09:31:30 CET 2002

Zdravim,
taktiez som skusal kombinaciu NOD32 + Inflex + Sendmail a islo to celkom
dobre. Mal som sice iba demo verziu NODu.
Nevsimol som si, ze by to robilo nejake "zvlastnosti". Podla mna je NOD
jeden z najrychlejsicich AV programov a preto by nemali byt problemy s
jeho prevadzkou aj pri "big traffic".
Teraz momentalne prechadzam ma MailScanner + F-prot, pretoze na NOD
nemame peniaze.

Viktor