[linux] Sendmail feat. NOD32

Pete bubak na frdb1.fri.utc.sk
Středa Listopad 6 10:11:40 CET 2002

Ahojte
Ja pouzivam kombinaciu postfix+amavisd+nod k plnej spokojnnosti (rychlost na pomerne slabo stroji, updaty ,...) Az na jednu vec, ktorej sa  vsak dalo jednoducho zbavit, ze si amavis pri rozbalovani self extract exe, v ktorom nasiel cab a v nom dalsie exe myslel, ze ho niekto chce DoSnut rekurzivnym archivom.
Pekny den
Pete