[linux] Chyba na sietovke?

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Listopad 6 11:17:43 CET 2002

Dňa St 6. November 2002 11:12 Matus \"fantomas\" Uhlar napísal:
> -> > Asi nie... na to by si potreboval iny OS resp ovladac... intel ma na
> -> > svojej stranke vlastne ovladace pre linux. Pripadne pohladaj ine
> -> > jadro...
>
> -> no dobre, ale ked je to ovladacom, preco sa to niekde prejavi, a niede
> -> nie? tie stroje su uplne totozne..
>
> si si tym 100% isty? rozobral si ich a porovnal si problemove sietovky chip
> po chipe s bezproblemovymi?
>
> Ja by som len citoval zo suboru MAINTAINERS v linux kerneli:
>
> 2.      Try to release a few ALPHA test versions to the net. Announce
> [...]
asi si si poriadne neprecital prvy mail, su to technologiceke PC, ktore maju
procesorove dosky s a tie pasivnou zbernicou,maju vsetko on-board, takze
neexistuje moznost menit IBA sietovku. (a ked mi pride 15 PC a proc. dosky
maju ser. number za sebou, takze asi budu totozne)

peter