[linux] Chyba na sietovke?

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Listopad 6 01:08:06 CET 2002

>vraj to je len pri 10Mbit huboch, tie tam presne su)
>co sa tyka vyrobcu: IPC, konkretne karta ROCKY-3785EV

IPC vyraba aj JUKI-710 a ta bola prehnane citliva na kvalitu RAM... Skusal
som aj ROCKY uz neviem aku ale s tou boli vacsie problemy...
Ak sa spravne pamatam tak kazda ROCKY ma sietovku...

Ono na priemyselnych doskach je vzdy onboard nevypnutelna VGA, obcas
zvukovka a v novsich urcite aj sietovka.. nejake RS-232.RS-485, LPT, USB
atd...
Ono sa to totiz oficialne vola single board computer...

Peto...