[linux] PDF printer

Rudo Pavlovic rp na emo.seas.sk
Středa Listopad 6 14:07:05 CET 2002

Dňa St 6. November 2002 09:56 ste napísali:
> Problem je v tom ze ja to potrebujem na pozadi. Takze naklikat si to
> nemozem.
> A aplikacia z ktorej sa to tlaci nieje OO ani SO je to vyvojovy produkt
> tretej strany ktory vie tlacit len na device.

No troska som sa pohral a mozno Ti pomoze toto:

a2ps --medium=A4 --portrait -B --output=- /adresar/vstupny_subor.txt | ps2pdf
- ./vystup.pdf

a2ps 			ti skonvertuje ascii text do postscriptu
--medium=A4	vystupny format
--portrait		na vysku
-B			vynecha hlavicku
--output=-		na standardny vystup
/adresar/vsupny_subor.txt

ps2pdf - 		cez pipe cita standardny vstup a konvertuje postscript do PDF
./vystup.pdf	vystupny PDF subor

este v /etc/a2ps.cfg mozes zmenit nasledovne riadky:

mozno sa to da este trocha zjednodusit.

Rudo Pavlovic