[linux] Chyba na sietovke?

Ladislav Babjak laco na netcentrum.sk
Středa Listopad 6 11:03:31 CET 2002

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:

>-> mam niekolko strojov u zakaznika, ktore raz za cas (niektore raz za
>-> mesiac, niektore raz za 3 hodiny, niektore zatial ani raz) hodia na
>-> konzolu a do logu hlasky
>-> eepro100: wait_for_cmd_done timeout!
>-> (ako je zrejme, ide o sietovku intel)
>-> tychto hlasiek tam mam plno a asi 1-2 hod. po zatati chyb stroj zdochne
>-> tak dokonale, ze je potrebny tvrdy reset
>->
>-> dodavatel tvrdi, ze on ked karty testoval, jemu slo vsetko o.k.
>-> (ide o procesorove dosky do tech. PC, kde je vsetko on-board)
>->
> [...]
Ja mam len taku poznamku:
Bezime 9 serverov od Intelu presne s tymito sietovka, jadra ktore na tom
bezali:
2.2.17,  2.2.19, 2.4.6, 2.4.17,  2.4.18, Kazde z tychto jadier bezalo
viac ako 3 mesiace,
bez nejakych patchov a bez nejakych problemov.
Trafick nie je prave maly....
Neviem ci ti pomozu prave ovladace od Intelu...

--
Laco