[linux] Vela novych TTF fontov

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Středa Listopad 6 21:35:27 CET 2002

Dňa Po, 2002-11-04 at 08:14, J. Matej napísal:

> Asi bude problem tu, tych fontoch je 4500, aj chyb bolo vela (nezname
> atributy, ci co), ale z takej kopy fontov mi mozno (ak to boli oni)
> pridalo iba asi 10, co je divne malo, ale vo 'fonts.dir' je ich aspon
> 1000.
Pokial Ti nieco nefuguje, tak urob testy s malym poctom  fontov napr. s
10, povyhadzuj vsetky nepotrebne cesty s konfigurakov (potrebujes sa aj
tak dostat len 1 fontu tusim to bol "fixed" alebo "misc"?) a nechaj tam
len svoj testovaci adresar - nech zistis, v com je chyba, ak tudes robit
testy s 15 adresarmi a 4500 fontami, tak sa pekne nahladas, co sa kde
bije, kde nemas prava, co je ignorovane atd...

> V Mandrake 8.2 nie je 'ttmkfdir', ale ked som ho doplnil (na CD som to
> nenasiel, ani v baliku kde by to malo byt ???), tak to islo. V nejakom
> manuale pisali, ze 'ttmkfdir' urobi 'fonts.dir' a nasledne spusteny
> 'mkfontdir' urobi subor s menom 'fonts.scale', ktore su vo vsetkych
> adresaroch s TTF fontami. Som z toho mierne popleteny - 'fonts.scale'
> nie je treba ?
Ja som ho tam nemal ani v MDK 8.2 ani teraz v 9.0 a fonty mi funguju
vsade - gimp, OO, KDE - mozno nejake specialne programi by si na nom
zgustli, ale zatial sa mi to nestalo, ze by sa nejaky stazoval.

Zd.