[linux] ltmodem lucent

Otik otik na nextra.sk
Středa Listopad 6 22:54:23 CET 2002

stiahol som si nie opensource driver na modem od lucent ..
v popise je ze staci spustit skript ./ltinst
ale v konzole sa mi vrati ln hlaska:
[root na otik modemlucent]# ./ltinst

insmod: ltmodem: no module by that name found

tak som pozrel do kodu a nasiel som tam prikaz pre insmod a spustil som ho
priamo z konzoly  a tu som dostal nasledovny vystup:

[root na otik modemlucent]# /sbin/insmod -f ltmodem

Using /lib/modules/2.4.18-14/misc/ltmodem.o

Warning: The module you are trying to load
(/lib/modules/2.4.18-14/misc/ltmodem.o) is compiled with a gcc

version 2 compiler, while the kernel you are running is compiled with

a gcc version 3 compiler. This is known to not work.

novsi driver som nezohnal...

viete mi s tym niekto helpnut?

skusal som aj open source driver kompilovat ale kompilator mi vypisal spustu
chybovych hlaseni.....

mam red hat 8.0 ....

Dik..

Stano.