[linux] Deadline pre nasledujuce verzie *spellov

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Listopad 7 22:26:07 CET 2002

Ahojte,

kedze som momentalne dost zaneprazdneny a viem, ze aj zaciatok bucudeho
roku budem zaneprazdneny, planujem releasnut nove verzie spellcheckerov
(ispell, Myspell-OO, pripadne aj aspell) az niekedy pre Vianocami resp.
medzi sviatkami.

Bol by som rad, keby tieto verzie odrazali skutocne potreby pouzivatelov
linuxu a preto by som chcel vyzvat vsetkych, aby mi do 30.11.2002
(prirodzene ich mozete posielat aj po tomto termine, ale neviem, ci sa
mi to podari zapracovat) zaslali svoje subory (.ispell_slovak,
standard.dic, .aspell.slovak.pws, pripadne ine subory s neznamymi
slovami). Samozrejme, ze budem uprednostnovat zoznamy slov upravene
podla "README.sk" z balika 'ispell-0.1.10' t.j. s flagmi.

Tiez budem rad, ak ma budete informovat o pripadnych chybach, s ktorymi
ste sa stretli pri kontrole pravopisu.

Neposielaje mi prosim prilohy k mailu vacsie ako 50kb. Nezabudnite
pouzit niektory kompresny program (bzip2/gzip/compress)!

Zdeno