[linux] kompilacia a nova kompilacia ako na to

Pete bubak na frdb1.fri.utc.sk
Pátek Listopad 8 07:31:44 CET 2002

On Thu, Nov 07, 2002 at 11:35:46AM +0100, Marcel Telka wrote:

> Toto je jeden z dovodov, preco treba pouzivat nejaky rozumny balickovaci
> system.
Vobec to nie je dovod na pouzivanie balickov. je to dovod na pouzivanie distribucie, ktora ma vhodne nastroje na kompilaciu zo zdrojakov, manipulaciu s nimi, s Makefiles, atd. Osobne odporucam sourcemage (www.sourcemage.org). Sorcerer je jeho starsia vetva, momentalne zase ozivena ale s pomalsim vyvojom a menej ludmi "in". Pripadne pozrite gentoo linux (www.gentoo.org)

> Priamociare riesenie tvojho problemu asi neexistuje. Nieco sa da zistit zo
> samotneho nainstalovaneho softu (napr. cesty), ale univerzalne riesenie nie je.
To hej, ked uz sa nieco take stalo a zdrojaky su zmazane.... uz to pojde tazko

pekny den
Pete