[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Polacek polacek na vud.sk
Pátek Listopad 8 16:08:10 CET 2002

----- Pùvodní zpráva -----
Od: Juraj Bednar <juraj na bednar.sk>
Komu: <linux na lists.linux.sk>
Odesláno: 9. február 2002 23:14
Predmet: [linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?
> zaujimalo by ma co podla vas brani presadeniu LINUXu na
> desktopoch okolo vas.

Na tuto otazku som si spomenul po druhej navsteve studovne CVTI -
Slovenskej technickej kniznice v tomto roku. Maju tam pocitace s LINUXom
(SUSE?),
 pre pristup na internet pre citatelov. Su ale nejako divne nainstalovane, a
velmi zle sa
na nich robi. Az pri druhej navsteve som si uvedomil, cim je to sposobene.
Zakladna
plocha KDE je podstatne vacsia ako obrazovka a pri priblizeni kurzoru ku
kraju obrazovky, alebo iba prudsim pohybom mysi vam obsah obrazovky kdesi
uleti.
Takto je nainstalovanych asi 7 pocitacov .

A teraz otazka - prosba, mohol by sa niekto z Bratislavcanov na to pozret a
pomoct
opravit?  Viem nebude to jednoduche, lebo sa prostrednictvom sluzby musite
spojit s
nejakym spravcom ( legitimacia SKLUGu asi nebude stacit :(). Vystrieda sa
tam dost ludi
a myslim ze odchadzaju s pocitom:   toto ze je ten vychvalovany operacny
system?
zlate Windows!!!