[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Pátek Listopad 8 16:59:42 CET 2002

-> Od: Juraj Bednar <juraj na bednar.sk>
-> > zaujimalo by ma co podla vas brani presadeniu LINUXu na
-> > desktopoch okolo vas.

-> > From: "Polacek" <polacek na vud.sk>
-> Na tuto otazku som si spomenul po druhej navsteve studovne CVTI -
-> Slovenskej technickej kniznice v tomto roku. Maju tam pocitace s LINUXom
-> (SUSE?), pre pristup na internet pre citatelov. Su ale nejako divne
-> nainstalovane, a velmi zle sa na nich robi. Az pri druhej navsteve som si
-> uvedomil, cim je to sposobene. Zakladna plocha KDE je podstatne vacsia
-> ako obrazovka a pri priblizeni kurzoru ku kraju obrazovky, alebo iba
-> prudsim pohybom mysi vam obsah obrazovky kdesi uleti. Takto je
-> nainstalovanych asi 7 pocitacov .

klasicky virtualny screen. Na svojom monitore to nepouzivam ale na notebooku
to ma zmysel... ked som to prvy raz videl pripadalo mi to ako zaujimava vec
ale ani mi nenapadlo si mysliet ze to je "divne nainstalovane" - mas trosku
nezdravy pristup mam ten pocit.

-> A teraz otazka - prosba, mohol by sa niekto z Bratislavcanov na to pozret
-> a pomoct opravit?  Viem nebude to jednoduche, lebo sa prostrednictvom
-> sluzby musite spojit s nejakym spravcom ( legitimacia SKLUGu asi nebude
-> stacit :(). Vystrieda sa tam dost ludi a myslim ze odchadzaju s pocitom:
-> toto ze je ten vychvalovany operacny system? zlate Windows!!!

spytaj sa niekolkych... a zabehni za spravcom tam... vacsina linuxakov toto
vie urobit, tipoval by som. Preco implicitne predpokladas ze lokalny admin
je neschopny?

 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?