[linux] OT: antialiasing fontov v pdf

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Sobota Listopad 9 18:37:52 CET 2002

Ako bol vytvoreny ten postscript ? Ako su v nom definovane znaky s
diakritikov ?

Ak vytvaras pdf-ko napr. v adobe distiller alebo gs, tak mozes dat
includnut iny fonty namiesto povodnych. Problem budes mat, ak fonty su
prevedene na vektorove krivky, v tom pripade nieto pomoci.
Teda este ma napada jedna funny metoda, vytlacit a kvalitne nascanovat ;)

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk