[linux] Ako na BLBOST: zapisanie do file s read only pravami...

Pondělí Listopad 11 10:33:09 CET 2002

-> Pri programovani aplikacii pre ludi zvyknutych na norton comander
-> (prechod z DOS na LINUX) som vytvoril kod, ktory ma znemoznit zapis do
-> suboru -meno sa voli... Zaujimave je, ze to nerobi... hoci pocas
-> spustenia mcedit som na textovej konzole zistil pomocou ls -la prava toho
-> suboru vlastik -len citanie, skupina vlastnka-len citanie a ostatny-len
-> citanie... Po zapise z tohto editora sa vsak obsah suboru
-> zmenil!!!!!!!!!!!!!! Zeby bol problem, v tom, ze program musi bezat s
-> prioritou -20?

priorita s tym nema _nic_ spolocne
tipoval by som ze mcedit skontroluje prava suboru a ak je read-only zmeni ho
na read-write a po editovani naspat...

 How does cat play with mouse? cat /dev/mouse