[linux] Ako na BLBOST: zapisanie do file s read only pravami...

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Neděle Listopad 10 22:51:40 CET 2002

>priorita s tym nema _nic_ spolocne

Ja som len myslel. ci system stihne zmenit prava pred starom- overene nema to vplyv

>tipoval by som ze mcedit skontroluje prava suboru a ak je read-only zmeni ho
>na read-write a po editovani naspat...

Nie je to tak, overil som to rucne a pocas celej editacie boli prava na citanie... Ak ich meni editor tak jedine pocas zapisu...

Uplne rovnako sa chova aj pico, a len vi akceptuje prava... ale tam, zas existuje ex prikaz :w!, ktory sa chova rovanke ako tie dva editory..

Skusim este tie atributy

Dakujem...

Peto