[linux] ATI Radeon 7500 QW - problem s 3D akceleraciou

Jozef Kosoru zyzstar na uid0.sk
Pondělí Listopad 11 12:48:21 CET 2002

Dobry den,

mam problem s grafickou kartou ATI Radeon 7500 QW (64M). 3D akceleracia
funguje, ale za urcitych okolnosti zamrza cely pocitac.

Konkretne napr. ked spustim Quake 3 Demo a zapnem "GL extensions"
(ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/quake3/linux/linuxq3ademo-1.11-6.x86.gz.sh)

alebo vyskusam demo SpaceTripper
(http://www.btinternet.com/~bongpig/spacetripperdemo.sh)

tak sa pocitac "sekne" a pomoze len tvrdy reset.

Predpokladam, ze to sposobuje nejaka GL extension a problem je v
DRM-kernel casti Radeon drivera.

Mam XFree-4.2.1 a najnovsie ovladace pre ATI Radeon z projektu Gatos:
ATI-4.2.0-15.i386.tar.gz
drm-kernel-1.2.0-15.tar.gz

(http://gatos.sourceforge.net)

Ja viem, ze tato verzia je oznacena ako 'experimental', ale pre XFree
4.2.x su takto oznacene aj starsie verzie.

Skusal som aj najnovsie CVS, ale robi to stale.

Verzia kernelu je 2.4.19.

Neriesili ste nahodou niekto tento problem?

--
jozef kosoru [zyzstar] <zyzstar na uid0.sk>