[linux] ATI Radeon 7500 QW - problem s 3D akceleraciou

anton a.kuco na szm.sk
Pondělí Listopad 11 13:19:26 CET 2002

Zdravim

mam uz dlhsie Radeon 7500. Po nahrati Gatos driverov do RH7.3 funguje 3D bez
problemov.  Hral som Return to Castle Wolfenstein bez problemov. Prisiel som na 2 chyby

- nedokaze zmenit rozlisenie. Pri rozliseni hry 1024x768 a obrazovky 1280x1024 zostalo
rozlisenie  1280x1024,  1024x768 bola hra, zvysok cierna obrazovka. Riesil som to hranim
v okne.

- nedokaze roztiahnut obraz v XawTV obraz na celu obrazovku - max. ide do full PAL rozlisenia
aj ked je natiahnuty v4l modul v X. Riesil som to pouzitim mplayera, ten dokaze (nepohodlne)
riadit TV tuner a roztiahnut obraz na celu obrazovku.

V dri.sf.net z ktoreho gatos vychadza (kernel moduly) je poznamka ze na VIA chipsetoch maju
Radeony problemy. Mozno je to  tento pripad. Ja mam chipset Intel i815EP a som bez problemov.