[linux] Antivirus na proxy

Stefan Varga varga na army.sk
Pondělí Listopad 11 14:59:04 CET 2002

Zdravim,
nemam vedomosti (ak ano tak ma opravte) ze by existovalo riesenie "vsetko v
jednom" .
Ako riesenie zadara  pre HTTP/FTP by mohol byt
squid-vscan (virus scanning with squid) viac na
http://www.openantivirus.org/projects.php .
 Pre samotne SMTP v kombinacii s MTA existuje viac dostupnych rieseni,
slusne podnety pre vyber mozete najst aj po prehladani archivu tejto
konfery.

S pozdravom Stefan Varga