[linux] OpenOffice - priklady, tutorial a pod...

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Pondělí Listopad 11 16:02:01 CET 2002

Zdravim konferu...

Zacinam sa ucit praci s OpenOffice... Z minulosti mam celkom slusnu
skusenost s M$ Office, a preto mi vadi, ak dlho hladam (a neviem najst)
niektore veci, na ktore som bol zvyknuty (a nejde len o lokalizaciu v
menu!).

Neviete mi odporucit nejaku stranku, kde by som nasiel nejaky schopny
tutorial s funkcnymi prikladmi?

Priklad sucasneho problemu:

V Exceli som vyuzival List Boxy (aj combo boxy). Ale v OpenOffice to
neviem za nic na svete spojazdnit. Cele, co potrebujem, je z urcenej
datovej oblasti prevziat zdrojove data a vybraty vysledok ulozit do inej
bunky.
Priklad z Excelu (Form ani ActiveX) mi nefunguje:> neimportne sa
korektne...

Dik za typy.

GG

PS: documentation.openoffice.org som uz pozeral ale nic dokopy tam nie
je...