[linux] Evolution(kmail) a hotmail.com

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Pondělí Listopad 11 21:16:45 CET 2002

Zdravim,

stojim pred takym problemom, ze potrebujem rozchodit pre nepocitacoveho
cloveka) emailovu schranku na hotmail.com - najlepsie v evolution alebo
kmail (pripadne inym programom s GUI).

Problem spociva v tom, ze MS podporuje ina ten svoj program a pre ten
navod spociva v tom, ze:

"Click Add a new e-mail account, and then click Next. Click HTTP, and
then click Next. Type the required information and follow the
instructions on the screen."

Je mozne urobit nieco podobne aj pod linuxom? T.j. namiesto nastavenia
pop3 a pod. zalezitosti iba dat http adresu? Myslel som, ze Evolution to
zvladne, ale nikde som vhodne nastavenie nenasiel.

Prechod na inu sluzbu (z hotmail.com) zatial neprichadza do uvahy a
pouzivanie iba prehliadaca tiez nie je vyhra (tel. poplatky).

Zd.