[linux] Maxtor Ultra ATA/133 PCI Adapter Card

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Listopad 11 22:47:49 CET 2002

                                        Maxim, 22:41:15
                                        11. november 2002 (pondelok)
Zdravim!

1. Ma niekto skusenosti s prevadzkou $SUBJ na operacnom systeme Linux?
   Hladal som vo viacerych HW databazach, ale ani jedna sa o tomto radici
   nezmienovala.

2. Vie niekto poradit kde sa da $SUBJ kupit? V slovenskych velkoobchodoch
   som ju v ponuke nenasiel.

	Keby niekoho zaujimalo o co vlastne ide:

http://www.maxtor.com/en/products/accessories/ultra_ata/ultra_ata_133_pci_adapter_card/

	Moj BIOS nevie zdetekovat disk vacsi ako 32GB. Kedze ho prepalovat
neviem/nechcem, jednym z rieseni je zmienovany radic. Ten moze mojej UDMA33
doske priniest UDMA133, co by bol tiez neporovnatelny posun vpred. ;-)

	Dakujem,

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk