[linux] OT: antialiasing fontov v pdf

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Listopad 12 13:56:16 CET 2002

ten postscript bol vytvoreny, cuduj sa svete, z pdf-ka pomocou ghostscriptovej
tlaciarne pswrite. To povodne pdf-ko ma fonty v poriadku, aj by som ho pouzil,
lenze ja ho potrebujem prerobit do ineho pdf-ka, aby bolo vytvorene legalne, a
to to povodne nieje, lebo tam vsade svieti, ze to urobil corel pdf engine,
alebo nieco podobne.