[linux] DIGITALNY FOTOAPARAT

Misu misu na ns.ipg.sk
Úterý Listopad 12 14:52:12 CET 2002

Fotaky z usb-storage (dnes prakticky vsetky okrem low-end) behaju pod
linuxom bezproblemovo (sam jeden mam)...

modprobe usb-storage
mount /dev/sda1 /mnt

pokial clovek nema ine scsi zariadenia...
(samozrejme treba mat scsi zapnute tiez)

najviac ludi co poznam maju olympusacke camedie a zatial si nikto
nestazoval... Tak isto som bez problemov videl bezat aj sony...

Tot prax :)

On Mon, 11 Nov 2002, Johanka Z Arku wrote:

> Zdar!
>
> Existuje prosim nejaka web stranka (alebo hocico), kde sa daju rychlo a
> jednoducho zistit dig. fotaky kompatibilne s linuxom?
> Ide o to, ze mam sestru v USA a chce si kupit fotak. Lenze podla jej slov
> "Amici v supermarketoch nevedia linux ani vyslovit a nie este aby vedeli ci
> pod nim ten fotak pobezi."
>
> Aka znacka (vyrobca) ma nejlepsiu podporu softu/driverov pre linux??
>
> vdaka
>
> tron__qp
>
> P.S.: Ma vobec vyznam kupovat fotak v USA, ked sa aj tak nakoniec donesie na
> [...]

                                                  .  .
                                                  |\/| . v ,-.
                                                  |  | I S U |
                                                     `-------'
Ja nevim, kde se to v cloveku bere,
ten neklid, co ho taha z mista na misto,
co ho nenecha aby byl sam se sebou spokojenej
jako vetsina ostatnich,
aby se usadil, aby delal jenom to co se ma
a rikal, co se od nej ceka,
ja proste nemuzu zustat na jednom miste,
nemuzu, vopravdu, fakt.